Ondersteuning bij beheersing van kosten
De ideale manager slaagt er in zich op de belangrijkste activiteiten te concentreren.
Daarom is de missie van Beneker:
- het ondersteunen van professionele inkopers
- met name op gebied van facilitaire uitgaven en niet-core complexe aankopen
- door een groot inkoop-netwerk
- met behulp van bundeling van volumes en kennis
- met inzet van moderne inkoopmodellen en -technieken
- voor opdrachtgevers hogere kwaliteit in minder tijd te realiseren
Op strategisch niveau:
- detachering en werving van contract-inkopers, projectmanagers, tijdelijk personeel, facility management, lees meer
- benchmarking van de inkoopfunctie in organisaties
- aanbestedingstrajecten (B-to-B en overheid)
- contract-auditing, advies uitbesteding
- import-ondersteuning en internationaal marktonderzoek
- coaching
Op tactische niveau:
- projectmatige inkoop
- Europese aanbestedingen
- internet-inkoopveilingen
- standaardcontracten
- benchmarking uitgaven
- categorie: Werkplek met printen, archiveren, drukwerk & papier
- contractmanagement van bemiddelde contracten
- categorie: Gebouw met o.m. Beheer, Kantoor, inrichting en schoonmaak
- categorie: Personele kosten met Bedrijfscatering, employee benefits
- categorie: Werkplek met telecom-analyses en ICT
- inkoopcollectieven organiseren
- andere categoriën zoals logistiek, brandstof, lease en energie (inkoopcollectief voor gas en electriciteit)
Op operationeel niveau:
Met e-BIS is het mogelijk uw complete inkoop te automatiseren (van bestellen via RFP/RFQ tot factuurcontrole en management informatie), tegen de laagste TCO (Total-cost-of-ownership).
Beneker Inkoop Services bv werd reeds in 1986 opgericht door dhr. H.J.M. Beneker NRI, aan de Keizersgracht 205 in Amsterdam. Sinds 2001 is de onderneming onderdeel van H-Buss. BV. |